Back in business (I)

27 Noi 2017
0 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 5 (0 votes, average: 0,00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this post.
Vizualizari: 212

Recomandări

 

Abonament PREMIUM gratuit pentru 30 de zile!

Odată cu trecerea la etapa UNIVERSUL JURIDIC PREMIUM atingem demersul inițial anunțat încă de la lansarea proiectului: accesul contra-cost pentru beneficiile PREMIUM. Demersul este necesar pentru susținerea unui conținut de calitate!

Vreau detalii!

Noi rămânem aceiași ca până acum! Veți beneficia de aceleași știri certificate editorial, editoriale de substanță, opinii punctuale și articole de specialitate, știri din domeniul juridic și reportaje cu care v-am obișnuit încă de la început!

4 ani de la intrarea în vigoare a noilor coduri penale - Bucureşti
🔑Vreau cont PREMIUM!


 

Sunt momente în business care te obligă să fii viu. Care te obligă să trăiești. Să exiști. Să coexiști cu ideile tale. Cu emoțiile. Și cu toate celelalte.

Vin momente. Vin oameni. Pleacă oameni. Trec momente. Vin alți oameni. Alte momente.

Back to Law School (sem. II) by UJmag.ro

Ești obligat să rămâi. Să perseverezi. Să (te) adaptezi. Să (te) reinventezi.

Important este ca ideile și entuziasmul să acopere ecoul dezamăgirilor. Ca proiectele noi să prindă contur. Ca neîncrederea să fie stopată de viziune. De siguranță!

Înveți în business – dacă știi să asimilezi și să tragi concluziile care trebuie – că oamenii au prioritățile lor. Că au interesele lor. Familia lor. Agenda lor.

Începi să respecți timpul lor liber. Să respecți alegerile lor. Să îi încurajezi să aleagă așa cum e mai bine pentru ei. Dacă te dezamăgesc alegerile lor, încă ai picioare de lut în business. Ai nevoie încă să (te) consolidezi. Mental și comportamental!

Nu poți schimba firea omului. O poți doar nuanța. Influența într-o oarecare măsură. Poți face multe pentru oameni. Asta nu înseamnă că își vor schimba firea! Nu! Vor dezvolta însă un respect care îi va feri și te va feri de situații ciudate.

Știi tu ce simte un antreprenor care-ți găsește CV-ul pe e-jobs atunci când dansați la petrecerea de Crăciun mimând amândoi că nu s-a întâmplat nimic? Sau care știe că te învoiești două ore „pentru o problemă personală” ca să mergi la un interviu? Nu știu de ce oamenii se automotivează cu „n-are de unde să afle”, „… de unde să știe”. Dacă ar fi așa – ar trebui să fii cel mai prost manager… sau antreprenor!

De ce nu înțelegi că și eu aș putea căuta un om mai bun care să te înlocuiască și, când îl găsesc, să te înlocuiesc?

Acum aproape zece ani îmi promisesem că primul lucru pe care îl voi face când voi avea o organizație puternică va fi să am un departament de HR. Acum îl am. Mi se pare ciudat să pun acest departament la treabă ca să înlocuiesc oameni… Tu mergi la interviuri – eu caut un om care să te înlocuiască. Dar ne zâmbim frumos când ne intersectăm la aparatul de cafea sau prin firmă…

După ce ai lucrat cu sute de oameni poți zice că ai o oarecare experiență… Și poți încadra tipologiile și comportamentele în câteva tipuri. Nuanțele sunt, desigur, importante. Diferă numele sau mimica – dar toți sunt(-em) oameni…

Înveți ca antreprenor să iubești VERTICALITATEA. Să o cauți. Dacă ai evoluat cât de cât, vei înțelege că e greu pentru un om să fie vertical cu prețul de a pierde lucruri… de a-i fi mai rău. Atunci devine duplicitar… ascuns. Și aici pierde respectul de care s-ar fi putut bucura în continuare… Știi că ai și tu vina ta!

Te consolezi zicându-ți: „Poate și eu în locul ei/lui aș fi făcut la fel!”…

Back in business (I) was last modified: noiembrie 27th, 2017 by Nicolae Cîrstea

Recomandări

Despre autor:

Nicolae Cîrstea

Nicolae Cîrstea

Este fondatorul Grupului editorial UNIVERSUL JURIDIC, PRO UNIVERSITARIA, EDITURA NEVERLAND şi al ujmag.ro. În prezent este Preşedintele acestor companii, fiind implicat în proiecte pe termen mediu şi lung în domeniul editorial şi cel al distribuţiei de carte pe piaţa din România.
A mai scris:

Abonează-te la newsletter