Curtea de Apel Alba Iulia – concurs pentru ocuparea unui post vacant de specialist IT (8 decembrie 2017)

26 oct. 2017
0 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 5 (0 votes, average: 0,00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this post.
Vizualizari: 288

Recomandări

 

Abonament PREMIUM gratuit pentru 30 de zile!

Odată cu trecerea la etapa UNIVERSUL JURIDIC PREMIUM atingem demersul inițial anunțat încă de la lansarea proiectului: accesul contra-cost pentru beneficiile PREMIUM. Demersul este necesar pentru susținerea unui conținut de calitate!

Vreau detalii!

Noi rămânem aceiași ca până acum! Veți beneficia de aceleași știri certificate editorial, editoriale de substanță, opinii punctuale și articole de specialitate, știri din domeniul juridic și reportaje cu care v-am obișnuit încă de la început!

Back to Law School (sem. II) by UJmag.ro
🔑Vreau cont PREMIUM!


 

Potrivit unui anunț din data de 17 octombrie 2017, Curtea de Apel Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, str. I. C. Brătianu nr.1, organizează, începând cu data de 8 decembrie 2017, concursul pentru ocuparea unui post vacant de specialist IT Ia Judecătoria Petroșani.

Data de desfășurare a primei probe a concursului este 8 decembrie 2017, la sediul Curții de Apel Alba Iulia.

Concursul se desfășoară în conformitate cu dispozițiile prevăzute în Hotărârea Consiliului Superior aI Magistraturii nr. 184/2007.

Conferinta raspunderea executorului judecatoresc

La concursul pentru ocuparea posturilor vacante de specialiști IT se poate înscrie persoana care îndeplinește următoarele condiții:

a) are cetățenia română, domiciliul în România și capacitate deplină de exercițiu;
b) nu are antecedente penale, nu are cazier fiscal și se bucură de o bună reputație;
c) cunoaște limba română;
d) este aptă, din punct de vedere medical, pentru exercitarea funcției;
e) are studii superioare de specialitate în domeniul informatic, automatic, cibernetic, matematic, electronic sau electrotehnic.

Condiția prevăzută la lit. e) se consideră îndeplinită și de către absolvenții de studii superioare în domeniul tehnic sau economic, care au urmat în timpul studiilor universitare sau postuniversitare cursuri de informatică, cu avizul Direcției de exploatare a tehnologiei informației din cadrul Ministerului Justiției sau al compartimentului informatic din cadrul Înaltei Curți de Casație și Justiție, Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție ori al Direcției Naționale Anticorupție, după caz.

Cererile de înscriere la concurs se depun cu cel puțin 15 zile înainte de data acestuia la sediul Curții de Apel Alba Iulia.

La cererea de înscriere se anexează următoarele acte: copii de pe certificatul de naștere și, după caz, certificatul de căsătorie, copii de pe actul de identitate și diploma de licență, certificatul de cazier judiciar, certificatul de cazier fiscal și chitanța de plată a taxei de înscriere. În cazul prevăzut la art. 2 alin. (2), candidații anexează la cererea de înscriere și acte doveditoare din care să rezulte că au urmat în timpul studiilor universitare sau postuniversitare cursuri de informatică.

Examinarea candidaților se face prin susținerea unei probe scrise de verificare a cunoștințelor teoretice în domeniul informatic și a unei probe practice.

Taxa de înscriere este de 150 lei și se va plăti la casieria Curții de Apel Alba Iulia, camera 123.

Pentru detalii suplimentare, accesați și:

– Anunț concurs pentru ocuparea unui post vacant de specialist IT, bibliografie;
– Calendar estimativ de desfășurare a concursului. Cerere de înscriere concurs;
Regulamentul de desfășurare al concursului – Hotărârea CSM nr. 184/2007.

Sursa informației

Curtea de Apel Alba Iulia – concurs pentru ocuparea unui post vacant de specialist IT (8 decembrie 2017) was last modified: octombrie 26th, 2017 by Universul Juridic

Recomandări

Despre autor:

Universul Juridic

Universul Juridic

UniversulJuridic.ro reprezintă doar o mică parte din proiectul final ale cărui conținut și funcționalități vor fi într-o continuă dezvoltare, în funcție de necesitățile și dorințele dumneavoastră.

Abonează-te la newsletter