[UPDATE: Reuniunea Comisiei de Monitorizare a Strategiei de Dezvoltare a Sistemului Judiciar] Ministerul Justiției. Reuniunea Consiliului de Management Strategic din data de 15 ianuarie 2018

2 Feb 2018
0 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 5 (0 votes, average: 0,00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this post.
Vizualizari: 223

Recomandări

 

Abonament PREMIUM gratuit pentru 30 de zile!

Odată cu trecerea la etapa UNIVERSUL JURIDIC PREMIUM atingem demersul inițial anunțat încă de la lansarea proiectului: accesul contra-cost pentru beneficiile PREMIUM. Demersul este necesar pentru susținerea unui conținut de calitate!

Vreau detalii!

Noi rămânem aceiași ca până acum! Veți beneficia de aceleași știri certificate editorial, editoriale de substanță, opinii punctuale și articole de specialitate, știri din domeniul juridic și reportaje cu care v-am obișnuit încă de la început!

Back to Law School (sem. II) by UJmag.ro
🔑Vreau cont PREMIUM!


 

Update 2 februarie 2018: Reuniunea Comisiei de Monitorizare a Strategiei de Dezvoltare a Sistemului Judiciar din data de 1 februarie 2018

Potrivit unui comunicat, în data de 1 februarie 2018, la sediul Ministerului Justiției, a avut loc prima reuniune a Comisiei de monitorizare a strategiei de dezvoltare a sistemului judiciar, înființată prin Hotărârea nr. 2 a Consiliului de Management Strategic din data de 15 ianuarie 2018.

Lucrările reuniunii au fost coordonate de doamna conf. univ. dr. Marieta Safta, secretar de stat, Ministerul Justiției.

Back to Law School (sem. II) by UJmag.ro

La întrevedere au participat domnul Ilie Iulian Dragomir, judecător, vicepreședinte și doamna Tabita Monica Maftei, magistrat-asistent din partea Înaltei Curți de Casație și Justiție, domnul Mihai Balan, judecător, domnul Marius Tudor, Director Direcția Afaceri Europene, Relații Internaționale și Programe, și doamna Cristina Pera, personal de specialitate juridică asimilat judecătorilor și procurorilor, din partea Consiliului Superior al Magistraturii, domnul Cătălin Popescu, procuror, doamna Lavinia Țăranu, manager public, din partea Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție, doamna Anca Jurma, procuror, consilier al procurorului-șef al și domnul Costin Vârlan, procuror, din partea Direcției Naționale Anticorupție, precum și alți reprezentanți ai Ministerului Justiției care asigură totodată și secretariatul tehnic al Comisiei.

Membrii Comisiei de monitorizare au decis cu privire la stabilirea modalității și a perioadei de raportare a indicatorilor prevăzuți în Planul de acțiune pentru implementarea Strategiei de dezvoltarea a sistemului judiciar 2015-2020 (Planul de acțiune).

Astfel, Comisia a hotărât revizuirea proiectului de raport de monitorizare a implementării Planului de acțiuni al Strategiei, așa cum a fost elaborat inițial de către Grupul tehnic de lucru al Consiliului de Management Strategic. Raportul de monitorizare se va finaliza și va fi transmis Consiliului de Management Strategic pentru aprobare până la data de 15 febraurie 2018.

Potrivit prevederilor Hotărârii de Guvern nr. 1155/2014, publicată în M. Of. nr. 19 din 12 ianuarie 2015, Partea I, Comisia de monitorizare deține atribuții de supraveghere a îndeplinirii obiectivelor strategice prevăzute în Strategia de dezvoltare a sistemului judiciar 2015-2020.

Sursa informației


Ministerul Justiției. Reuniunea Consiliului de Management Strategic din data de 15 ianuarie 2018

Potrivit unui comunicat, în data de 15 ianuarie 2018, la sediul Ministerului Justiției. a avut loc cea de-a treia reuniune a Consiliului de Management Strategic, înființat prin Protocolul încheiat, la finele anului 2016, între Ministerul Justiției, Consiliul Superior al Magistraturii, Înalta Curte de Casație și Justiție și Ministerul Public.

Vezi și Ministerul Justiției, CSM, Ministerul Public și ÎCCJ au încheiat Protocolul pentru înființarea Consiliului de management strategic

În acest context, lucrările reuniunii au fost conduse de domnul prof. univ. dr. Tudorel Toader, ministrul justiției și au participat doamna conf. univ. dr. Marieta Safta, secretar de stat, Ministerul Justiției, doamna judecător Iulia Cristina Tarcea, președintele Înaltei Curți de Casație și Justiție, doamna procuror Laura Oprean, prim-adjunct al procurorului general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție, doamna judecător Camelia Marcu, președintele Consiliului Superior al Magistraturii, precum și alți reprezentanți ai Consiliului Superior al Magistraturii.

Membrii Consiliului de Management Strategic au hotărât să înființeze Comisia de monitorizare a Planului de acțiune, Comisie în care să fie desemnat câte un reprezentant al Ministerului Justiției, al Consiliului Superior al Magistraturii, al Înaltei Curți de Casație și Justiție, al Ministerului Public, precum și un reprezentant al Direcției Naționale Anticorupție, în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1155/2014 pentru aprobarea Strategiei de dezvoltare a sistemului judiciar 2015-2020.

De asemenea, ca urmare a analizei Raportului de monitorizare privind stadiul implementării Planului de acțiune aferent Strategiei de dezvoltarea a sistemului judiciar 2015-2020, elaborat de către Grupul tehnic de lucru al Consiliului de Management Strategic, membrii Consiliului au hotărât să solicite revizuirea Raportului de monitorizare, revizuire ce va fi realizată de către Grupul tehnic de lucru.

Următoarea reuniune a Consiliului de Management Strategic va fi convocată în vederea adoptării Raportului de monitorizare, în varianta finală.

Sursa informației

[UPDATE: Reuniunea Comisiei de Monitorizare a Strategiei de Dezvoltare a Sistemului Judiciar] Ministerul Justiției. Reuniunea Consiliului de Management Strategic din data de 15 ianuarie 2018 was last modified: februarie 2nd, 2018 by Universul Juridic

Recomandări

Despre autor:

Universul Juridic

Universul Juridic

UniversulJuridic.ro reprezintă doar o mică parte din proiectul final ale cărui conținut și funcționalități vor fi într-o continuă dezvoltare, în funcție de necesitățile și dorințele dumneavoastră.

Abonează-te la newsletter