Neconstituționalitate (M. Of. nr. 577/19.07.2017): Art. 13 din O.U.G. nr. 115/2003 privind privatizarea Societăţii Comerciale „Roman” – S.A. Braşov şi constituirea parcului industrial pe platforma Societăţii Comerciale „Roman” – S.A.

21 iul. 2017
0 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 5 (0 votes, average: 0,00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this post.
Vizualizari: 261

Recomandări

 

Abonament PREMIUM gratuit pentru 30 de zile!

Odată cu trecerea la etapa UNIVERSUL JURIDIC PREMIUM atingem demersul inițial anunțat încă de la lansarea proiectului: accesul contra-cost pentru beneficiile PREMIUM. Demersul este necesar pentru susținerea unui conținut de calitate!

Vreau detalii!

Noi rămânem aceiași ca până acum! Veți beneficia de aceleași știri certificate editorial, editoriale de substanță, opinii punctuale și articole de specialitate, știri din domeniul juridic și reportaje cu care v-am obișnuit încă de la început!

Back to Law School (sem. II) by UJmag.ro
🔑Vreau cont PREMIUM!


 

Decizia CCRActul normativSumar
D.C.C. nr. 341/2017Art. 13 din O.U.G. nr. 115/2003Prevederile art. 13 din O.U.G. nr. 115/2003 privind privatizarea Societății Comerciale „Roman” – S.A. Brașov și constituirea parcului industrial pe platforma Societății Comerciale „Roman” – S.A. sunt neconstituționale.

În M. Of. nr. 577 din 19 iulie 2017, a fost publicată Decizia nr. 341/2017 din 11 mai 2017 referitoare la excepția de neconstituționalitate a dispozițiilor art. 13 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 115/2003 privind privatizarea Societății Comerciale „Roman” – S.A. Brașov și constituirea parcului industrial pe platforma Societății Comerciale „Roman” – S.A.

Obiectul excepției de neconstituționalitate

 

Conferinta raspunderea executorului judecatoresc

O.U.G. nr. 115/2003 privind privatizarea Societății Comerciale „Roman” – S.A. Brașov și constituirea parcului industrial pe platforma Societății Comerciale „Roman” – S.A.

„Art. 13

(1) Se mandatează A.P.A.P.S. [Autoritatea pentru Privatizare și Administrarea Participațiilor Statului (s.n.)] să acționeze pentru aprobarea în organul de conducere al Societății Comerciale „Roman” – S.A. Brașov a transferului cu plată a filialei S.C. „CAF” – S.A. către Consiliul Local Brașov, prin compensare cu toate datoriile Societății Comerciale „Roman” – S.A. Brașov către acesta, reprezentând impozite, taxe, contribuții și alte venituri la bugetele locale. La data transferului toate datoriile Societății Comerciale «Roman» – S.A. Brașov către Consiliul Local Brașov se sting.

(2) Transferul filialei S.C. „CAF” – S.A. către Consiliul Local Brașov se va face în perioada cuprinsă între data semnării contractului și data transferului dreptului de proprietate a acțiunilor către cumpărător”.

 

D.C.C. nr. 341/2017

 

Prin Decizia nr. 341/2017, Curtea Constituțională admite excepția de neconstituționalitate ridicată de Autoritatea pentru Administrarea Activelor Statului în Dosarul nr. 6.429/2/2012 al Înaltei Curți de Casație și Justiție – Secția contencios administrativ și fiscal și constată că prevederile art. 13 din O.U.G. nr. 115/2003 privind privatizarea Societății Comerciale „Roman” – S.A. Brașov și constituirea parcului industrial pe platforma Societății Comerciale „Roman” – S.A. sunt neconstituționale.

Neconstituționalitate (M. Of. nr. 577/19.07.2017): Art. 13 din O.U.G. nr. 115/2003 privind privatizarea Societății Comerciale „Roman” – S.A. Brașov și constituirea parcului industrial pe platforma Societății Comerciale „Roman” – S.A. was last modified: iulie 21st, 2017 by Redacția ProLege

Recomandări

Despre autor:

Redacția ProLege

Redacția ProLege

Rubrica ACTUALITATE LEGISLATIVĂ aduce la cunoştinţa utilizatorilor principalele schimbări legislative survenite recent în diverse domenii, înlesnind astfel activitatea de informare şi de cercetare desfăşurată de practicieni şi reducând semnificativ şi eficient timpul dedicat respectivei activităţi.

Abonează-te la newsletter