Despre
- Funcții vacante
- Documente necesare
Recomandări
-
Programul jud. ADINA-ELVIRA GHIȚĂ: „Principalele obiective ce urmează a fi îndeplinite în calitate de membru în CSM”
-
Participarea procurorului general al României, domnul Augustin Lazăr, la Conferinţa „Crimele comunismului”
-
Regimul măsurilor educative neprivative de libertate – art. 117-123 din Codul penal. Aspecte deontologice ale judecătorilor şi avocaţilor
Abonament PREMIUM gratuit pentru 30 de zile!
Odată cu trecerea la etapa UNIVERSUL JURIDIC PREMIUM atingem demersul inițial anunțat încă de la lansarea proiectului: accesul contra-cost pentru beneficiile PREMIUM. Demersul este necesar pentru susținerea unui conținut de calitate!
Noi rămânem aceiași ca până acum! Veți beneficia de aceleași știri certificate editorial, editoriale de substanță, opinii punctuale și articole de specialitate, știri din domeniul juridic și reportaje cu care v-am obișnuit încă de la început!
DIICOT aduce la cunoștință printr-un anunț publicat pe pagina oficială (www.diicot.ro) că, până la data de 26 septembrie 2016, pot fi depuse candidaturi pentru ocuparea următoarelor funcții de conducere din cadrul direcției:
– procuror-șef al Serviciului de prevenire și combatere a infracțiunilor de terorism și a celor contra securității naționale;
– procuror-șef al Biroului de investigare a infracțiunilor contra securității naționale;
– procuror-șef al Serviciului de prevenire și combatere a criminalității economico-financiare;
– procuror-șef al Biroului teritorial Vâlcea;
– procuror-șef al Serviciului teritorial Constanța;
– procuror-șef al Biroului teritorial Satu-Mare.
Documente necesare înscrierii candidaturii:
1. Curriculum vitae;
2. Declarațiile prevăzute de art. 49 alin. (11) raportat la art. 48 alin. (11) din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor și procurorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
3. Un proiect privind exercitarea atribuțiilor specifice funcției de conducere pentru care procurorul candidează (conform prevederilor anexei la Hotărârea nr. 161/2011 a CSM – Secția pentru procurori, proiectul se va încadra într-o limită de 30 de pagini, iar anexele nu vor putea depăși 10 pagini. Planul și anexele vor fi redactate folosind caractere de 12, font Times New Roman, la distanță de un rând și jumătate);
4. 10 lucrări întocmite de candidat în compartimentele în care și-a desfășurat activitatea;
5. Orice alte înscrisuri considerate relevante.
Relații suplimentare pot fi obținute la numărul de telefon 021 412 32 27.