Principiul „aplică sau explică”, un nou model de normare în materia responsabilității sociale corporative

23 mart. 2016
Articol UJ Premium
4 voturi, medie: 3,00 din 54 voturi, medie: 3,00 din 54 voturi, medie: 3,00 din 54 voturi, medie: 3,00 din 54 voturi, medie: 3,00 din 5 (4 votes, average: 3,00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this post.
Vizualizari: 1243

Despre

  • Privind din perspectiva izvoarelor sale, responsabilitatea socială corporativă este un corpus de norme juridice internaționale
  • Acest obiectiv nu poate fi însă urmărit cu ajutorul strict al normelor de drept intern, constrângător
  • Prin structura sa eterogenă RSC este o responsabilitate, pe de-o parte, impusă de lege, în plus însă depășind-o, voluntar

Recomandări

 

Abonament PREMIUM gratuit pentru 30 de zile!

Odată cu trecerea la etapa UNIVERSUL JURIDIC PREMIUM atingem demersul inițial anunțat încă de la lansarea proiectului: accesul contra-cost pentru beneficiile PREMIUM. Demersul este necesar pentru susținerea unui conținut de calitate!

Vreau detalii!

Noi rămânem aceiași ca până acum! Veți beneficia de aceleași știri certificate editorial, editoriale de substanță, opinii punctuale și articole de specialitate, știri din domeniul juridic și reportaje cu care v-am obișnuit încă de la început!

Back to Law School (sem. II) by UJmag.ro
🔑Vreau cont PREMIUM!


 

Nu aveți acces la acest articol!!!

Principiul „aplică sau explică”, un nou model de normare în materia responsabilității sociale corporative was last modified: martie 22nd, 2016 by Flamina Stârc-Meclejan

Recomandări

Abonează-te la newsletter