Sesiune de comunicări științifice studențești la Facultatea de Drept a Universității din Craiova (în perioada 15 februarie – 2 aprilie 2017)

23 feb. 2017
0 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 5 (0 votes, average: 0,00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this post.
Vizualizari: 602

Recomandări

 

Abonament PREMIUM gratuit pentru 30 de zile!

Odată cu trecerea la etapa UNIVERSUL JURIDIC PREMIUM atingem demersul inițial anunțat încă de la lansarea proiectului: accesul contra-cost pentru beneficiile PREMIUM. Demersul este necesar pentru susținerea unui conținut de calitate!

Vreau detalii!

Noi rămânem aceiași ca până acum! Veți beneficia de aceleași știri certificate editorial, editoriale de substanță, opinii punctuale și articole de specialitate, știri din domeniul juridic și reportaje cu care v-am obișnuit încă de la început!

4 ani de la intrarea în vigoare a noilor coduri penale - Bucureşti
🔑Vreau cont PREMIUM!


 

Potrivit anunțului din data de 15 februarie 2017, Asociația ELSA Craiova împreună cu Asociația Studenților în Drept din Universitatea din Craiova organizează „Sesiunea de comunicări științifice studențești” în perioada 15 februarie – 2 aprilie 2017.

1. Calendarul evenimentului este următorul:

15 februarie – 17 martie 2017  – perioadă de înscriere și depunerea lucrării
20 martie – 24 martie 2017  – evaluarea lucrărilor științifice realizate de studenți
27 martie- 2 aprilie 2017 –  competiția și jurizarea

2. Secțiuni le la care se poate participa: 

Sesiunea de comunicări științifice are trei secțiuni: a) Drept public; b) Drept privat; c) Argumentare și dezbatere: „De la cuvânt la argument”.

Conferinta raspunderea executorului judecatoresc

3. Regulament de participare este următorul:

 I. Pentru primele două secțiuni regulile sunt:

Un autor poate să participe cu o singură lucrare la sesiunea de comunicări, care nu au mai fost  publicate ori prezentate în cadrul altor  activități academice curriculare ori extracurriculare.

Termenul de înscriere este 17 martie 2017, orele 14:00.

Lucrările se vor trimite la adresa de e-mail [email protected], însoțite de datele de contact ale autorilor (e-mail, telefon). Persoana de contact: Diana Dumitrel, studentă anul II, Drept.

Condiții de elaborare/ redactare

Lucrarea va avea o pagină de prezentare (martor) în care autorii sunt rugați să precizeze alături de nume și prenume, anul de studii și numărul grupei (după caz programul de master), instituția în care activează, adresa poștală și electronică (e-mail) și numărul de telefon la care pot fi contactați. Pagina de prezentare nu se numerotează și nu este luata în calcul în vederea aprecierii condiției privind întinderea lucrării.

Pentru redactarea lucrării trebuie utilizate caracterele diacritice specifice limbii române și comunicarea va avea dimensiuni de cel puțin 5 pagini și cel mult 12 pagini (inclusiv subsolurile, bibliografia, rezumatul și cuvintele cheie). Textele vor fi tehnoredactate în Microsoft Word, Times New Roman, varianta standard. Dimensiunea caracterelor va fi de 12 pentru text și 10 pentru notele de subsol (la 1 rând distanță), iar marginile vor avea toate 2 cm. Dimensiunea paginii este A4. Paragrafele trebuie marcate în text prin alineat sau spațiere mai mare între rânduri.

În cazul în care se folosesc abrevieri, cuvântul abreviat trebuie să apară mai întâi în întregime cu abrevierea precizată între paranteze.

Referințele bibliografice sunt obligatorii atât în forma de note de subsol cât și în lista de lucrări consultate, lista inserată la sfârșitul comunicării. Notele bibliografice trebuie realizate în mod complet, cu indicarea prenumelui și numelui de familie al autorilor, titlul întreg al lucrării, eventual ediția și/sau volumul, editura, anul și locul editării, pagina/paginile la care se face trimitere, astfel cum este prezentat în anexă. În situația în care se fac trimiteri la lucrări nepublicate, acestea pot fi citate cu precizarea modului în care autorul a luat cunoștință de respectivele documente.

Documentele disponibile doar pe internet pot fi citate cu denumirea completă a site-ului,  care trebuie să aibă URL fix, și cu precizarea link-ului, între paranteze, precum și a ultimei date de consultare. Autorii sunt rugați să verifice accesibilitatea link-ului înainte de citare.

Juriul va avea în vedere calitatea lucrării din punct de vedere științific și va selecta în perioada 20 martie – 24 martie lucrările ce participa la faza finală, prezentarea orală. În funcție de calitatea lucrării și prezentării se va acorda un singur premiu pe secțiune, pentru cea mai buna participare.

II. Secțiunea Argumentare și dezbatere va avea un format liber, candidații primind tema de dezbatere în momentul derulării competiției.

Pentru această secțiune se va trimite la adresa de e-mail [email protected] formularul de înscriere completat, care reprezintă etapă eliminatorie. Vor fi selectate 16 echipe (5 membrii fiecare echipă). Fiecare echipă va putea să își expună argumentele în fața juriului timp de 6 minute.

Juriul va avea în vedere calitatea argumentării din punct de vedere științific și oratoric. În funcție de calitatea  prezentării și argumentării se va acorda un singur premiu pe secțiune, pentru  cea mai bună participare.

De asemenea, organizatorii vor comunica studenților înscriși /echipelor selectate în timp util (în perioada 18-20 martie 2017) informațiile necesare desfășurării secțiunii pentru care au optat.

Partenerii evenimentului sunt Centrul de studii și cercetări științifice de drept privat „ION DOGARU” Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic – Universitatea din Craiova, Baroul Dolj.

Sesiune de comunicări științifice studențești la Facultatea de Drept a Universității din Craiova (în perioada 15 februarie – 2 aprilie 2017) was last modified: februarie 24th, 2017 by Universul Juridic

Recomandări

Despre autor:

Universul Juridic

Universul Juridic

UniversulJuridic.ro reprezintă doar o mică parte din proiectul final ale cărui conținut și funcționalități vor fi într-o continuă dezvoltare, în funcție de necesitățile și dorințele dumneavoastră.

Abonează-te la newsletter